Saturday, November 20, 2010

Funny Update FB Status Via


Wokey...Entri terbaru aku kali ni adalah tuk saje2...lum dapat  idea tuk wat entri lagi..so aku terpikir tuk bagi keseronokan kt korang and dan merapatkan silaturrahim antara kitaa....

Tapi apa kene ngene dgn pic kt atas n tajuk entri ini??haaaa...tuh yang kiter nak tahu tuh....actually FACEBOOK adalah sosial network yang paling glamor buat masa skrg kat malaysia ni, dimana tempat yang kite bleh share anything..byk la korang share kan..sampai cerita bogel peribadi pun org share dalam ni...tuh jenis2 yang tak tahu malu la kan?

Bagi aku plak,Today ku nak wat satu page tuk korang update Funny status korang kat facebook yang leh kata smart gak la dgn pakai benda yang pelik-pelik...,bg sesetengah org plak, ini bukan benda pelik sbb mereka pernah dgr atau tgk..tp aku saja try tuk memudahkkan korang and aku.. Juz for fun..igt..juz for fun..Sebut betol2..Juz FOR FUN!!!

Antara  contoh2 nyer ialah:

Via Ahmad Faizal

Via Telefon Botol Air

Hehe...benda ni pun aku dapat belajar dari membe2 aku dah hasil pertolongan Pakcik Google gek..ye..

So kalu korang dah ready nak Update Status Facebook Korang..Jom ke Page ini Update FB Status Via

KP: Kadang2 Hidup kene ada keseronokan..

Salam
AhFai
KaleyPecet

5 comments:

suzie rahman said...

wah best je tu.hihi

Tukang Tulis said...

dh try ker??

drsshk said...

via Kalkulator Saitifik takbleh blah.. haha!

Tukang Tulis said...

hahahaha....tuh pasal..ada gadget terbaru yang di update

Wahida Nasution Thakhrim said...

menarik2.. telefon botol air yang tak tahan nak gelak tu.. ha3

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...