Friday, November 19, 2010

Turn My Facebook!!


Seperti biasa...bangun dari tidor...bukak laptop pastu, tgk Blog, Facebook, Email dan etc..
tapi..TAPPP!!!! tersentakk...!! email aku xleh login...Facebook aku xleh login...last sekali..Blog aku xleh login jugakk...Apa The Fuck??Smalam baru aku tulis entri pasal email account aku Kne Ranjau now...Semua barang aku plak kene "HACK BODOH" apa shit la nie..smua ko nak tebas..semua ko nak kebas??ape ko nak cari sebenarnya ni??
seb baik la smua barang aku leh amik balik...Blog ni je yang penting...len2 dah x penting sangat pun...xder value..Blog aku ada value dia kot..Tapi aku tetap x puas hati la dgn "KO" lahanat...smua privacy aku ko nak tahu ker??x payah nak mengada2 sgt la oi..babi..syuhhhhh!!!!syuhhhh!!!!

KP:pagi2 ku sangkakan udara sejuk n nyaman...rupanya panasssss hati aku!!

Salam
AhFai
Kaleypecet



No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...