Monday, November 22, 2010

Video Cemolot Di Kritik Kerass!!!

aku rasa korang smua ader Facebook kan??ari tuh aku ader login aku punya facebook dan 
tenampak satu video yang kes cemolot depan khalayak ramai di bandar kuala lumpur kalu x silap aku,
di salah semua kelab malam area2 KL la kan..( Korang mesti dah tgk nyer) sronok dapat tgk??hahahahhaa
Do`oHHH!! sangat memalukan la..kerana diaorang ni cam haram tak tau malu..xleh nak ajak ke gi cemolot
kat len??orang - orang sekeliling duk tengok pun xleh wat per..
ari ni aku nak postkan pada korang..saksikan video yang 
mengkritik keras video rakaman itu..mari kita sama-sama tengok dan dengar...
semoga menjadi teladan kepada korang smua...



Hahahhaa...Yang marah ni pun bukan calang-calang orang..
orang ternama ni kt dunia..!!

KP: kalu nak wat camtuh pun...cari la tempat elok sket :P Patut la internet aku slowwww!!!

Salam
Ahfai
Kaleypecet

1 comment:

eily farhana said...

aku rasa dah tiba masanya kita jadi cikgu kat sekolah.. hahaha

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...