Tuesday, October 5, 2010

Movies in Youtube

mak ai...sedang aku duk belek - belek tenet td..
aku ader juma satu info yang amat leh terima pakai penggunaan nya..
nie bagi makhluk-makhluk yang suka tgk movie, biasanya korang kalu nak tgk movie mesti
kne download la..merge la pakai software macam HjSplit ( yang member2 aku pakai ) dan sebagainya kan...nie aku nak cite pasal YouTubeMovie agak2 korang pernah dgr x??kalu pernah...abaikan post ini..yang belum pernah tuh..bleh la korang try-try usha line..




Aku  pasti la ader ke tak cerita yang baru release ada ke tak dalam website tuh..
tapi kan, korang nampak gambar tuh byak filem-filem hindustan kan??korang tahu naper?
aku sendiri pun x tahu sebenarnya kenapa...sebab gambar nie gak la
aku jadi keliru..yang youtube ni asal dari INDIA ke apa..??
ahh..pedulikan dari mana lahirnya beliau..
aku juz nak share dgn korang-korang je..
jadi..sape-sape nak try usha movie..bleh la ke YoutubeMovie nie..
++++++++++++++++++++
OItt!!!! tuk citer-citer yang seperti poster kat bawah ni..aku x pasti la ader ke tak..HAHAHAHA



kalu korang nak citer camnie..meh nak bisik..tolong rapatkan kan telinga korang kat bibir cute aku ni..Nak camnie pergi len...ok!!
++++++++++++++++++++++++++

AHFAI
kaleypecet





No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...