Saturday, October 2, 2010

First Step

assalamualaikum...


huhu...1st sekali aku nak bangga kat diri aku dulu sbb aku dah sign up tuk menjadi seorang blogger..
aku sendiri x pernah terpikir aku nak buat menatang ni..tp aku duk baca orang punya, duk belek2 blog orang..terlintas dalam otak bengom aku ni nak wat satu blog tuk aku luah perasaan cinta marah ke apa ke..atau perasaan aku terhadap makhluk2 Allah yang len macam binatang binatang seperti :



cam binatang yang bernama Encik.kambing


lagi??? cam binatang nie...hoii??Kucing dan Helmet


dan yang pasti paling aku nak marah...dgn binatang nie...pesal ntah..hahah...korang pasan x kalu ada sesetengah kapel romentik 
kalu gaduh dgn awek diaorang..pernah je sebut...
" u nie kalu marah macam tenuk tapir laa.. " macam2 lagi la..
jadi aku harap dengan terzahirnya blog aku ni..dapat la kita berkongsi2 maklumat yang ada..
This is my first step..to move to another step...Support me YayaChhh!!

Salam..
AHFAI..
kaleypecet




No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...