Sunday, October 17, 2010

Kata Dr.Fadhilah Kamsah


++++++++++++++++++
"Yeee...tuan-tuan..insan yang cemerlang datangnya dari minda yang tenang
hati yang bersih dan jiwa yang??yang mantapp!!! lambat.."
++++++++++++++++++

Itu la kata2 yang biasa aku dgr kalu  Dr.Fadhilah Kamsah nie mula berbicara..
tp bagus la dia..aku giler respect kat nie nie..pasal..dia seorang yang berilmu tinggi..tatau la sampai tahap mana..
tp yang penting lagi tinggi dari aku..n KORANG!!

tp kali ni post yang kene ngena dgn diri aku..iaitu.. "Kajian Mengenai Bulan dan sikap anda, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah." yang aku amik kat application pesbuk aku..Aku lahir bulan disember..jadi aku post yang bulan disember je la ok..len-len kalu korang nak tahu..korang carik jer sendiri...korang ader pesbukk...ko gi la kat aplication tuhh:

Jom tgk Bulan Disember Punya :

Kajian Mengenai Bulan dan sikap anda, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah.
Rick lahir pada bulan Disember.
Sifat orang yang lahir pada bulan Disember biasanya:
1: Sangat setia dan pemurah.
2: Bersifat patriotik.
3: Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
4: Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
5: Bercita-cita tinggi.
6: Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
7: Seronok bila didampingi.
8: Suka bercampur dengan orang.
9: Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
10: Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
11: Tidak pandai berpura-pura.
12: Cepat marah.
13: Perangai yang mudah berubah-ubah.
14: Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
15: Benci pada kongkongan.
16: Suka berlawak.

Kajian Oleh: Dato Dr Haji Fadzilah Kamsah

Kalu tgk-tgk balik...ade yang betol dan tepat nya...ada yang sikit-sikit yang sebaliknya...ini adalah HANYA KAJIAN SEMATA-MATA..orang tak kan tahu kita camner,kalu mereka x kenal sapa diri kita yang betol nya..Maka kenal la dulu baru judge.

KP: "kenali dan nilai seseorang itu dengan pandangan kita sendiri,bukannya dengan pecakapan atau pandangan orang lain.."

Salam
AhFai
Kaleypecet

No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...