Tuesday, October 19, 2010

Award??

Hadoi..penat hari ni aku blogwalking...biasa la, cari-cari kenalan n promote blog..HAHAHA..
Kaley pecet kan baru sgt...kang kalu x promote..sape nak kenal ye dak??
tp dalam banyak2 pemerhatian aku la kat pelbagai blog ari ni..aku banyak sangat nampak pasal AWARD??BLOGGER AWARD??EN.BLOGGER, AWAK DAPAT AWARD...??
bnyak gambar..banyak jenis2 award korang dapat..ada x camnie?


hahaha...nie SUMPAH giler ubi kayu...cam piala FA pun ada gak aku nampak ni..


ada x nak kne naik pentas2 camnie ke baru leh terima award dari korang??
giler terasa cam bintang AF aku nnt.
HAHAHAH...sorry kawan-kawan..siyesly Seriously aku nak bantuan korang tuk explain..apa itu award??maner dapat?saper bagi??bleh x?sebab aper?aku nie blogger baru sgt nak menceburi bidang ni..so sket sebanyak aku kne tahu la aper yang aku tatau..so nnt kepada blogger2 baru join nnt leh refer kat sini je..
Hope korang komen n gtau la kami...


Tup Tup...kalu dapat anugerah OSCAR ni lagi la care kan??keh keh keh...

KP: Tolong Kami Bantu Kami..Kami Anak-Anak Baru Blogger

Salam
AhFai
Kaleypecet

No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...