Saturday, October 16, 2010

Dia Datang..Jen Jeng Jennnnnn

BrooOOommmm..........OPS!!! pasal apa??
nie ha...dia dah datang ni nak jengok2 jalan raya kat malaysia ..
apa yang datang??? 
alahaii...bukan keta ni...nie ori-gi-nalll..
yang nie haaa..



Proton Lancer Baru yang mengantikan pengeluaran WAJA..
xder la terkejut sgt..sbb semua rakyat malaysia tau kot
yang proton nie mengeluarkan kereta-kerata dari mitsubishi kan..
tp yang agak menarik minat aku kat sini nya,pasal harga dia mmg murah berbanding dgn harga original..
sekitar 80K jer..harga keta asal..120K..
bagi orang2 muda cam aku nie...minat bentuk potongan keta mitsubishi evolution X..leh pakai yang ni la kan??HAHAHA...
Saya mustii pilih ini barang...

nie ader beberapa gambar yang aku jumpa yang menunjukkan bahawa..kereta ini dah ada kat kedai..
sekitar PENANG kot pic ni...






dan dari sumber yang aku dgr...model ni kuar 2 jenis kapasiti..iaitu 1.8 and 2.0..
ORIGINAL engine plak tuh..giler gempakkk!!!!!
mmg smart la kalu korang2 pakai keta ni..nnt leh bawak awek jalan2 dgn laju nya di lebuh raya..apa pun keta anda..sila hati-hati okk....!!!

KP: ble aku nak ader duit nii!!!!

Salam
AhFai
Kaleypecet

2 comments:

xkane said...

ini la dia wajalution kan..heheh

Tukang Tulis said...

HAHAHA..but nice la kan??
xkesah la caner pun..
janji aku nak pakai keta ni nnt..
doa2 kan aku....
Klik tuk kayakan aku.. :P

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...