Thursday, October 21, 2010

Iphone Vs Ipad 2010

sorry guyss...mau ganggu korang kejab nie okies...
nie nak mintak pendapat orang sket nie...bajet,dalam hujung tahun ni
aku igt nak beli salah satu barang yang aku nak tnjuk nie...
tp aku kompius nak beli yang mana...hmmm

Nie dah lama aku nak pakai nie..cam best je kan?
smart,cantik,anggun lawa...adoi...tp tetiba aku cam terpikat dgn menatang yang kat bawah nie plak...

IPAD

yang nie lagi sempoi...tp agak besar la...nak berblogger nnt sng..
kalu nak wat call..cam hampeh jer...adoi...
tolom2 la aku ini sapa yang leh cakap kelebihan atau kekurangan dua menatang ni
bagitahu la aku ok..
+++++++++++++++++++++++
kalu susah sangat nnt aku nak pilih, aku beli jer tpon ni.
.

cute je kan nokia 3310 nie..mantop lagi tuhh..bergetahh..hahaha...
tp naper warna PINK!!!!??
++++++++++++++++++++++
Salam
AhFai
Kaleypecet

2 comments:

nawal shahirah said...

iPad tak best sebab takde USB port. kalau nak beli gak, kene ade laptop/desktop lain. kiranye iPad nih semata utk travel senangla tapi kalau nak transfer2 barang, agak susah. baik iPhone lagi. hehe. nak surf internet pon okay je.

Tukang Tulis said...

owh..ye ke..xder USB port...ok2..gud infomation...leh watkan KP berpikir ni..ty Nawal :)

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...