Thursday, October 21, 2010

Asal Usul


korang pernah tengok menantang nie x kat MALAYSIA?kat ner ader ek..aku cam nak gi tgk gak..
kalu adik kakak nak tau..nama omputeh menatang nie ZEBRA atau nama melayu kita ialah KUDA BELANG..ye dak? tp napa dalam entri aku ada menatang ini??kompiuss!!..

Sebenarnya..aku duk lepak2,blogwalking td..aku teringat pasal iklan yang aku nampak di KL
suatu ketika ari itu..iklan dia berbunyi lebey kurang camni

" Zebra born in white colour with black stripe
OR
Born in Black Colour with white stripe"

Perghhh...nampak iklan tuh...terpikir aku sejenak dibuatnya...masa dia lahir dulu camner ek?hurmmm...

++++++++++++++++

Kuda Betina : Abang...nie kalu anak kita lahir..i nak warna dia putih,pastu ada belang - belang hitam sket..boleh bang?baru anak sopan..

Kuda Jantan : Ohhh..!! no no my dear...Abg nak dia warna hitam..baru ROCK..
nampak samseng sket..tp ada belang-belang putih..bia dia jadi samseng yang berjiwa halus..keh keh keh..ops!!abang tergelak..
++++++++++++++++++++++++

cerita ni sama gak dengan kisah ayam dan telurnya...mana yang ada dulu..
mana yang keluar dulu..kan??

hehe..camner??terpikir benda yang xleh nak pk...wat sesak nafas korang je...kadang-kadang,benda camnie xleh pk..semua nya kehendak ALLAH S.W.T..sampai satu tahap,perkara yang kita tidak dapat jawapan..itu lah KekuasaanNYA.. 

tp kalu korang nak pk jugak camner jadinya menatang-menatang ni..lantak korang laa..jangan sampai jadi gila sudah..and aku nak mintak tolong korang pikirkan menatang kat bawah nie sekali..


HAHAHAHHA...yang tuh plak camner??renung-renung kan la dan slamat........sakit otak

Salam
AhFai
Kaleypecet

No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...