Saturday, October 23, 2010

Nuff Oooo Nang!!


actually...aku x berapa nak paham dgn nuffnang nie oi...
yang aku tahu..pasal iklan..org click2 kang dapat la habuan..
tuh dari segi pemahaman aku la kan..
tapi apa yang korang tahu pasal nuff?
bleh citer sket??
aku letak nie ye pun..sbb aku usha ramai blogger2 yang letak...aku join kekakis la..

tgk duit nie asik kosong je memanjang...:( sedih silu plak aku dibuat nya...arghhhh...


"sabar kaleypecet..ko tuh baru jer berBLOGGING...sebulan pn lum lagi" kata Otak pada Hati..

so aku rasa kalu ada RMO.O1 pun aku dah rasa bangga giler kot...
hahahahah...sorry...terharu jab..:(

+++++++++++++++++

tolong menolong amalan mulia.. :P
+++++++++++++++++

salam
Ahfai
kaleypecet

No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...