Friday, October 15, 2010

Cam Dalam TV

Apa yang cam dalam tv ni wehh?
Nie citer betol eh...ari ni aku kelas full...tambah plak aku ader test Indsutrial Management..
agak susah..aku xleh nak jawab...huhu...tp bukan citer ni aku nak gtau..
afta aku balik kelas tuh trus menuju ke surga aku kat seksyen 3 bangi..
sampai umah..aku lepak2 n borak2 jab dgn kawan aku zul..borak nya borak, tetiba
tpon mamat tuh bnyi plak...
+++++++++++

"truuutttt....truuuttttt"
ZUL:    " Haloo...hoh ghapo natham"
MACHAI : "Meh pat aku..tgk ore mati.."
   ZUL: " Ore matii??manooo....mariii..."


+++++++++++

aku terkejut bila dia cakap camtuh...aku tnyer sape kol..
zul cakap Machai yang kol...ada org mati kat sungai..polis jumpa mayat...
aku,zul n 2 3 orang mmber aku pun pergi pat kejadian
jalan kaki jer..sungai tuh x jauh pun..dalam 6 7 blok umah dari umah aku..

xsampai 5 minit kitaorang dh pun sampai tmpat kejadian..ptut la polis ramai area umah aku td,
igt kan aper...Masa aku sampai tuh,diorang baru nak angkat mayat tuh dari sungai..
cam india..dah kembung wa cakap lu..mesti dah lama
2 aau 3 hari dari tarikh kematian..

mak aiii..polis men jumpa2 camtuh je mayat..cam dalam TV plak aku rasa 
dgn tajuk berita "Seorang mayat dijumpai mati di sungai area seksyen 3 bandar baru bangi"
ramai org kat tempat kejadian..gambar aku xleh nak amik..tpon aku tetiba rosak plak..Dem!!..

x lama pun aku kt situ..tkut gua..lu igt aper??dalam tv nak duk lama2 situ??
kene badi mayat ko nnt...tak tido malam la jawabnya..
masa aku nak blah tuh...aku ader dgr la polis cakap..
mangsa ni orang india..nama ape Muthu2 ntah..

Sumber orang - orang yang tgk plak..bnyak spekulasi yang dibuat sendiri..
diorang cakap..mamat india ni agaknya gangster yang org pukul mati ( x puas hati ke aper ke )
sbb byak tatu2 kat badan dia..

Ermm..gangster pun mati gak kott...so,korang jgn la pk yang gangster tuh orang tkut..kalu jumpa satu sama satu..atau dalam keadaan x sedar..papppp!!!! sekali kat kepala,pengsan pastu campak dalam sungai..mati gak..org nerd pun leh buat..btol x??pk2 kan laa..jgn duk wat jhat kat org sgt yee adik2..
renung2 kan dan slamat beramal..



Salam
AhFai
Kaleypecet

No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...