Friday, November 26, 2010

JackPOT at KaleyPecet!!


Aku rasa cam nak menjadi Blogger tegar!!...pe korang pk?gud or not gud??like or not like??
so aku amik la pluang nih tuk berbaik-baik dengan korang...walaupun hati aku x happy...byak masalah melanda..tp, benda ni aku dah lama pk nak buat..so aku truskan jugakk...Menang Menang Dan Menang..Biasa hadiah aku bagi Topup je okies...

++++++++++++++++++
Syarat-Syarat

1.Anda Adalah Follower Blog Nie..( sbb KP nak bg kawan-kawan je!!)
2.Tengok no Jackpot Dengan betul
3.Full PrintScreen *
4.Email to Kaleypecet@gmail.com

* tertakluk pada perubahan
* pemenang akan diadili oleh saya sendiri..
*jujur amanah dan fatonahh!! :)
++++++++++++++++++
Salam
Ahfai
Kaleypecet


No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...