Friday, November 5, 2010

Happy Dewali!!!

hahahahhaha..!!Suka sangat kan?
Nie adalah Post pertama aku tuk bulan baru ni..
nak masuk 2 bulan dah aku berblog rupanya..
tp sedar x sedar esok cuti.. cuti aper...Happy Deepavali  katanya.. :)


Cuti-cuti gak...tp aku lum keje...cuti tuh x pernah nak rasa..lagi pun..bukan raya aku...
skarang ni..dah nak habes tahun 2010 dah..seperti biasa,
Final Exam pun dah nak dekat...xleh nak men2 dah..


Still nak men2 lagi atau fokus kat study??xleh jadi nie...aku kne struggle giler tuk sem ni...
Sorry to all reader and blogger mmber..aku xleh nak Blogwalking dulu wat
masa skrg...aku janji pas exam nnt..aku jalan2 kat blog korang..
lagi pun aku ader terpikir nak wat CONTEST tuk korang smua..amacam??
mesti korang suka kan??maka..korang jalan la lupa datang
blog aku slalu ok??

++++++++++++++++
Time to Study guys...So pada semua kawan2 seperjuangan..
tinggal kan dulu dunia blog tuk sementara waktu..
Good Luck For Ur Exam..
++++++++++++++++
KP : Gua nak balun habes habesan ni

Salam
AhFai
Kaleypecet

No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...