Thursday, November 25, 2010

SUARAPEOPLE[DOT]COM SANGAT GEMPAK

Kontest Anda Tulis,Anda Menang
adalah
Sponsor by


Cerita Ini Tidak sama sekali benar berlaku atas kehidupanku,
Ini adalah rekaan semata-mata...sumpah xder kene ngena dgn hidup
atau mati..Kedua-dua watak adalah jiwa KP..
Ini cerita..aku tipu korang..HAHAHA!!







Aku :Arghhhhh.....gua pun naik giler ni...

Bukan aku : Ape hal ko angin xder hujan xder...brek xder ker?
tetiba menjerit cam ikan kene salai?

Aku : Ceittt!!...ko ni mulut kalu x longkang bleh ker??
Bau kalu harum xper la..nie cam harrrrrrrrrrrruann....ko tau??
nie haaa...

( tetiba Bukan aku mencelah )

Bukan aku : hadoi...mulut ko x longkang plak?sedap sudip je ko balun aku camtuh..
ko kenapa??

Aku : tuh la ko...aku lum habes lagi kot nak cakap...ko dah masuk line..oi..tgk la double line
ke x?nak potong bagi signal dulu la..Nie ha..aku ader masalah sket ni...tp tatau nak cakap kat sape..

Bukan aku : yela,double line x double line..masalah pe nyer??Dunia?politik??Ular kawen lari?Ayam Masak
kicap Bercakap? apa??bg tahu aku ni ha..

Aku : bukan la...aku ni nak join Contest, tp tkut plak x menang hadiah...heee :) ( aku tersengih kuar gigi)

Bukan Aku : Mak aii!! benda ni yang ko menjerit cam nak pecah kapal selam russia tuh??Nak join contest wat per?
xder pekdahnya..bukan menang pun..ko bukan ada bakat pun...panjat pokok nyoir bleh la ko!!hahhhaa

Aku : Ceyy..." Insan yang cemerlang,datangnya dari hati yang tenang,Otak yang waras,dan jiwa yang..Mantapp!!" tp mulut ko...apa??yeee..longkang..!! ( aku ketawa hentak kaki )

Bukan Aku : Ko tuh baru2 je men blog kan??aku dgr-dgr dalam blog ni banyak hantu...hahaha...bukan2!!
bnyak orang anjurkan contest..ko join laa... ( katanya penuh nasihat...la konon!!) Len kali
kalu nak menjerit..ko gi menjerit kat Suarapeople..suara rakyat-rakyat cam ko ni ha!! baru Gempak..
Ni x..ko menjerit kat aku apa dapat..

Aku : ye ker??ntah la...aku tgh tru usha la nie..kalu kalu jumpa...ko kne berkerjasama dgn aku ek..
nnt menang hadiah...kiter bagi 2 orang..

Bukan aku : ala ko ni..aku xnak la..aku xmen benda2 camni..tp cantik gak tuh..hahaha..tuh try ko masuk SuaraPeople.com..
cambest je...

( Gua pun Usha-Usha la SuaraPeople ni )

Aku : Oi oI Oi..Skin Head Oi Oi..!! Ada contest la wa cakap luu..“Kontest Tulis & Menang adalah Sponsor By SuaraPeople[Dot]Com & Gempak[Dot]Org”

Bukan Aku : haa...kan aku dah cakap...ape lagi ko masuk la..kang aku menang,ko jangan lupa plak..ek??hehe..

Aku : Ye ek? Yelaa...Apa yang pnting???

Bukan Aku : Kerjasammaa!!! ( tetiba dia mecelah lagi!!)

Aku : Bukann!! Bukan!! Apa yang peting..Suarapeople ni Gempakkkkkkkkk Giler...

Bukan Aku :ye2 lantak ko la...


Hahahha...aku tatau ape aku tulis ni...waktu pun dah nak tido...merapu aku pandai la..kan dia nak kreativiti kita
sendiri kan?so aku alun la cita sendiri...aku tipu2 la korang kan..padan muka korang..Hope lengkap la apa kreateria 
yang dia nak..dah dah..gua nak tdoo..!!

KP: Nie 1st time masuk ni..hope leh bg makan besauuu!!

Salam
Ahfai
Kaleypecet

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...