Tuesday, October 26, 2010

Aku Hilang T_T

Salam W.B.T


kepada semua kengkawan2 blogger n readers....hehehe...lama aku x update menatang nie...bukan dah bosan
tp BUSY dgn kerja2 dari sekolah aku..xkan la dah bosan..baru nak starting blajar men blog,berkenalan dgn manusia2 yang ada cerita2 mereka sendiri, pandangan yang bijaksana.. yang kadang2 leh refer tuk teruskan hidup yang hina ini ...

korang nak tahu kenapa aku akan hilang??


Gilerrr..Ini kerja gilaa bambisss... :( bertimbun nak mmpus aku nyer assignment,kerja sekolah..adoii...last2 camnie..banyak plak lec nie nak bg keje..tambah2 yang nak kne hantar on SAME WEEK?? WTFumakilla!!!
arghhhhhhhhhh....!! hope sem ni aku dapat struggle sket dgn my studyy..~~~ Wake up Bro!! dah nak abes dahh..nnt leh kawen dahh..heeeee ... ( ITU AKU NAK) wek~~



oleh itu, aku kene stop dulu men menatang ni...BTW,tuk teman2...if ada kesempatan..aku akan jalan kan walking blogger tuh...ye laa..keje2 gak..tp kawan jgn nak lupa kan??ye dak??sorry guys.. :) hope i`ll see u later..wish me luck.. :) Have a nice dayy..

Salam
AhFai
Kaleypecet

No comments:

Blogger templates

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...